joi, 17 februarie 2011

Jurnalul dezamagirilor partea I

Buna,sunt eu,un suflet pierdut.Alerg adesea spre explorarea  unor noi tinuturi si aflarea unor noi oameni.Incerc sa inteleg in zadar  de ce eu un biet suflet hoinar, indur schimbarile ce au loc intr-un ritm ametitor pe acest pamant, in acest timp, in acest loc.Mult prea naiv si mult prea prostut ma aventurez in sfera socetatii spre a  cauta alinarea mult dorita.Poate ca am gresit atunci cand m-am lasat imbratisat de bratele haine a unor straini si poate ca eu un biet suflet am tanjit prea mult dupa cuvintele ascunse in spatele portilor numite buze.Pe care le-am sarutat cu atata ura  asteptand ca acele cuvinte sa fie mai intai simtite si mai apoi rostite.Nerabdator am plonjat ca un bolovan aruncat in apa ce se scufunda la nesfarsit.Am  gresit si am suferit consecintele.Am fost condus  de tanjirea mea dupa iubire si acum sunt incoltit din toate partile  de propria mea dorinta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu