sâmbătă, 19 martie 2011

Mesaj catre tine

Din prostia mea, trecutul ma urmareste,
Alerg ,sa ies din propria mea poveste.
E greu, e urat, e dureros,
Cand ma invart intr-un cerc amoros.

Nu vreau sa pierd ceea ce tocmai am primit.
De ce tocmai cand am gasit tot ce am vrut,
A trebuit sa pierd din cauza cuvintelor scaparate,
Ma urmareste tot ce am am urat si acum nu stiu ce e de facut.

Ma incred in cuvintele promitatoare .
Ma rog lui Dumnezeu sa ma ajute.
Sa imi sterg lacrimile varsate agale.
Si sa ma primesti in bratele tale.

Acum am un singur vis,un singur dor,
Sa imi vindec inima sfasiata de amor.
Sa gasec persoana care o va lipi la loc ,
Si va vedea prin mine si-mi va aduce noroc.

Si sper sa-i ofer fericire,
Sa-l invalui in iubire .
Sa uit de lacrimile varsate si de ganduri necurate.
Pentru ca nu mai vreau aceleasi fapte.

2 comentarii:

  1. Greetings from USA! Your blog is really cool.
    Are you living in Romania?
    You are welcomed to visit me at:
    http://blog.sina.com.cn/usstamps
    Thanks!

    RăspundețiȘtergere